دلتنگی این روزها...

*;';پروازتاپروانگی;';*

در روزگاری که خنده مردم از زمین خوردن توست برخیز تا بگریند!!

دلتنگی این روزها...

آرام تر از آنم که چیزی بگویم


چیزی که دیگری در نگاهم نخواند!


بی قرار تر از آنم که ببارم


بارشی که آسمان از من دریغ کرد !


بی دست و پاتر از آنم که دل به تو ندهم


دلی که حوالی دلتنگی هایش بیتوته کرده !


حوالی این روزهای خسته


که در انتظار باران نگاهت


کــــــــ ــــــــــــــ ش می آیند و به انتهای خود می رسند


من با دستانی پر از انتظار ایستاده ام !


این بار سوغاتی این همه تنهایی را


در کوله خاطراتت نگه دار


و تا ابد به رویم نیاور


که ره آوردی برایم نداشت این سفر !


دوم شخص نوشته های دلتنگ من


این روزها اگر گذرت به آسمان خورد


دعایی را برایم حواله کن


احساسم دلتنگ شده ...


پ.ن: من بدهکار هزار ساله ی بارانم ... آیا کسی لیوان آبی دست من خواهد داد؟


.



ℒℴνℯ**پروانگی**ℒℴνℯ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 1 آبان 1391برچسب:,

] [ 17:20 ] [ *..رضوانه..* ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه