استاتوس های فیسبوک...!!!!!!!!

*;';پروازتاپروانگی;';*

در روزگاری که خنده مردم از زمین خوردن توست برخیز تا بگریند!!

استاتوس های فیسبوک...!!!!!!!!

عایا میدونستید فرق بین نارنگی و پرتقال چیه ؟

نارنگی شلوار کردی میپوشه ولی پرتقال ساپورت !

نه جون من اطلاعات رو کیف کردی ؟ گنجینه اطلاعات نایابم !

.

.

بچه 7ساله آیفون فایو اس دستشه ؛ خدا شاهده من همسن این بودم تنها خواستم از خانوادم این بود که وقتی خیار پوست میکنن منو صدا کنن پوست خیارارو بخورم !

.

.

اگه یه روز بهت گفتن بین زن گرفتن و سرطان گرفتن یکی رو انتخاب کن ، اصلا از اِسمش نترس ؛ با شیمی درمانی درست میشه !

.

.

دمای هوا 10درجه ، رطوبت 18درصد و سرعت وزش باد سه متر بر ثانیه ؛ چند نفره بودن هوا را با رسم شکل محاسبه کنید. (1/42 نمره)

.

.

آدمارو یا باید تو سفر شناخت یا وقتی که ته دیگ ماکارانی میاد سر سفره !

.

.

پسر داییم ۸سالشه چند وقت پیش دلیل و نحوه درست استفاده از اپلیکیشن های تبلت رو واسمون توضیح میداد ؛ اونوقت من ۸سالم بود خروسارو با سنگ میزدم که مرغارو اذیت نکن !

.

.

یکی از بدترین اتفاقات دوران بچگی این بود که میخوابیدی وسط حال و وقتی که چشماتو باز میکردی میدیدی یه عالمه مهمون دورت نشستن ، لامصب مگه میشد آدم از خواب بلند شه !

من که همیشه خودمو تا 3ساعت میزدم به خواب !

.

.

عصری مخاطب خاصم تماس گرفت گفت برای وَلِن کادو نمیخواد و فقط همین که کنارشم کافیه ؛ منم به خاطر این فرشته مهربون داشتم خدارو شکر میکردم که یادم اومد اصلا من مخاطب خاص ندارم !!!

.

.

قدیما خانوما مینشستن سبزی پاک میکردن و غیبت میکردن …

خوشبختانه الان این عادتشونو ترک کردن ، البته فقط قسمت سبزی پاک کردنشونو !



ℒℴνℯ**پروانگی**ℒℴνℯ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 3 تير 1393برچسب:,

] [ 21:56 ] [ *..رضوانه..* ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه