ورژن جدید آهنگ آرمین..

*;';پروازتاپروانگی;';*

در روزگاری که خنده مردم از زمین خوردن توست برخیز تا بگریند!!

ورژن جدید آهنگ آرمین..

ورژن جدید آهنگ آرمین2afm:
بخون خوشت اومد بمون  نه cm میخوام نه لایک:


پستامو داری ...؟؟

به احترامت حتی من کپی نمیکردم پستاتو جایی ...
کپی کردی ،، با اینکه میدونستی ...
بهترین پستم بودو رو هیچ پستی نیست اون حسی ...
که روی اون بود و هست ...
شاید از اولشم من بودم که نباید میزاشتم رو پستای تو دست ...
رو همه پستام بستی چطور چشاتو ...؟؟؟
هیس .. !!! هیچی نگو فقط لایک کن پستامو ...
ببین چه دپرسم ببین چه بی حسم ...
دیگه من حتی به پیجمم نمیرسم ...
دیگه گذشت از Like و Share ...
پستای منو تو هم شده همه جا ول ...
یه شب این گروه ... یه شب اون گروه ...
هزارتا فرند داریم به همرامون ...
منکه از تو بیشتر بود لایک خورم ...
منکه حتی اگه تورو UNF کنم ...
فقط تورو لایک میکنمو ، پستای تورو میخوام ...
چیه فکر کردی مثل تو کپی کارم ...؟؟

هههههههههههههه



ℒℴνℯ**پروانگی**ℒℴνℯ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 20:10 ] [ *..رضوانه..* ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه