يك فعل چند منظوره درلهجه ی شیرین مشهدی!

*;';پروازتاپروانگی;';*

در روزگاری که خنده مردم از زمین خوردن توست برخیز تا بگریند!!

يك فعل چند منظوره درلهجه ی شیرین مشهدی!

یک فعل چند منظوره در لهجه ی شیرین مشهدی:
موبوروم :من بروم
موبوروم :من می برُم
موبروم :من می بَرم
موبروم :من برنده میشم
موبروم :من بورم
خو دیگع مو بوروم...!



ℒℴνℯ**پروانگی**ℒℴνℯ

نظرات شما عزیزان:

ایلیا
ساعت21:58---11 اسفند 1392
من مشتری این ولاگ شدم واقعا توپه این اهنگم که برا وبت گذاشتی حتماحتما باید بدی من
واقعا عالیه من تو رو لینک میکنم هم تو 8تا وبلاگم هم تو سایتم تو رو تبلیغ میکنم
بازم تکرار میکنم واقعا عالیه خوش به حالت بااجازتون من عضو می شم
ایولاااااا
و
ماشالاااا
به این وب


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 8 اسفند 1392برچسب:,

] [ 21:37 ] [ *..رضوانه..* ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه